Sunday, May 31, 2009

Chin Peng dan PKM hanya pengganas...bukan tentera negara berdaulat!


Dalam peperangan memang akan ada yang akan terkorban, tetapi jika pertelagahan itu bukannya diisytihar sebagai perang, tetapi masih ada yang mati di tangan pihak yang bukan diiktiraf sebagai tentera sesebuah negara, apa kita panggil tu? Pengganasan, kan? Dan itulah Chin Peng dan PKM - pengganas belaka! Itulah sebab kita tidak perlu menerimanya kembali.

Hitungkan nisbah yg dibunuh di tangan komunis di Malaya. Ia lebih tinggi daripada nisbah yang mati di tangan mereka yang menyerang World Trade Centre dalam peristiwa 9/11. Siapa lebih dasyat?

1 comment:

Anonymous said...

Masih ingat lagi apabila saya yang bersekolah di srk bukit balai yang dahulunya berada di hadapan balai balai polis lenggong sebelum berpindah ke kampung sira melihat dari jauh melalui dari pagar sekolah mayat-mayat komunis yang kena tembak di balai polis.Tiada sedikit pun kasihan di dari dulu hinggalah sekarang ..

Mahukah impian terakhir Chin Peng kita tunaikan sedangkan saudara-saudara kita yang terkorban berperang dengan komunis telah melenyapkan impian-impian wira-wira kita..